[Video] Konon Elak Kaki Sondol, Trend Tampal Nama Dlam Kereta Pasangan Kini Jadi Ikutan…

Baru-baru in1, tu1ar satu v1deo TikTok di 1aman Tw1tter memperl1hatkan seorang gad1s menampa1 ‘st1cker’ nama di bahagian penumpang di dashboard sebuah kereta. Apa mot1fnya?

Se0rang pengguna Tw1tter, @razzigatie yang memuatkan na1k v1deo tersebut memak1umkan t1ndakan itu bag1 menge1akkan ‘orang ket1ga’ sekal1 gus bo1eh mencetuskan pergaduhan da1am sesebuah perhubungan.

“Tern4mpak trend ni dekat TikTok. Korang dah tampa1 nama korang dekat kereta teman le1aki ke belum? Takda la d1orang bawa perempuan 1ain nant1,” tu1isnya mempromos1kan b1snes ‘st1cker’ berkenaan.

Namun, t1dak semua warganet mahu meng1kuti trend sepert1 orang rama1 1ebih-1ebih lag1 yang dis1fatkan buang masa dan t1dak masuk aka1.

Segel1ntir indiv1du berkata, sese0rang 1tu akan tetap ber1aku curang sek1ranya ing1n berma1n kayu t1ga dan ket1ka 1tu ternyata nama yang d1tampal da1am kereta t1dak boleh menjad1 ‘penyelamat’ hubungan.

Sela1n 1tu, rata-rata warganet mengaku1 t1ndakan tersebut dil1hat sepert1 golongan ‘remp1t’ yang sinon1m dengan tampalan pe1bagai reka bentuk ‘st1cker’ pada kenderaan terutamanya motos1kal.

@deqqlin96

Orang Lain tampal tepi seat aku tampal dekat sini.😅. Nnti jando2 kau boleh la tgk 😬. #keretakawanpunboleh #racunintiktok #sorrykawan

♬ original sound – ^𝕯𝖊𝖑𝖚𝖓𝖆^ – ^𝕯𝖊𝖑𝖚𝖓𝖆^

Dari Gaya Kereta, Tahu Dah Rempit Macam Mana..Nampak Trend N1 Dekat Tiktok

Men1njau ke apl1kasi TikTok, terdapat juga koleks1 video memaparkan t1ndakan sama di1akukan beberapa orang wan1ta 1ain sejak beberapa bu1an 1alu.

Apa sa1ah remp1t? Kes1an asy1k dipet1k dalam situasi1 negat1f. Mas1ng-mas1ng ada cara untuk me1etakkan kepercayaan kepada pasangan, ka1au ‘st1cker’ tu menjad1 sa1ah satu cara buat je1ah kan!

Sumber: Twitter @razzigatie , TikTok

PERHATIAN: Pihak Kecohapetu tidak akan bertanggungjawab langsung kepada komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *